Sunday, April 24

sorry that i loved YOU ♥

anthony neely 倪安东 - sorry that i love you



Sorry that I loved you


For all of the times that I tried for your smile
For making you think that I was worth the while
So your love love love love love would be mine

For sending you flowers and holding your hand
That no one was there to take a stand
But then love love love made us blind


And I'm so sorry that I hurt you
Sorry that I fell through
Sorry I was falling in love with you
I'm sorry that it came true but sorry doesn't turn back time
For all that I have done to you
I wish that I could make it right
So sorry that I loved you
Sorry that I needed you
Sorry that I held you tight


And I'm so sorry for...
Making you love me and saying goodbye
For being the one that taught you how to cry
It was love love love and it passed us by


For giving you every thing that you dreamed
For taking it back when I fled the scene
Sorry love, for wasting your time

And I'm so sorry that I hurt you
Sorry that I fell through
Sorry I was falling in love with you
I'm sorry that it came true but sorry doesn't turn back time
For all that I have done to you
I wish that I could make it right
So sorry that I loved you
Sorry that I needed you
Sorry that I held you tight

An apology now after all of this time
Won't make any difference tonight
But I'm hoping "i'm sorry" will open your mind
To love love love love in your life


Sorry that i hurt you
Sorry that i fell through
Sorry i was falling in love with you
I'm sorry that it came true But sorry doesn't turn back time
For all that i have done to you
I wish that i could make it right


So sorry that i hurt you
Sorry that i fell through
Sorry i was falling in love with you
I'm sorry that it came true But sorry doesn't turn back time

I'm sorry that i loved you
I'm sorry that i hurt you

I'm so sorry that i loved you
I'm sorry that i hurt you

Sorry that i loved you


对不起,我爱过你
曾经我总是试着讨妳欢心
好让妳认为我就是真命天子
那么我就能赢得妳的爱

送妳鲜花牵妳的手
没有人阻止我们
但是爱情终究让我们盲目

对不起我伤害了妳
对不起我搞砸了
对不起我爱上了妳
很抱歉它发生了 但道歉也不能让时光倒流
所有我对妳做的事
我希望可以补偿
对不起我曾经那样爱妳
对不起我曾经那么地需要妳
对不起我曾紧紧拥着妳

而且我还要道歉的是
让妳爱上我却必须说再见
还有 我居然教会了妳 什么是哭泣
爱情真的来过 但它又悄悄溜走

很抱歉我曾给妳梦想的一切
却又在我逃离后全部拿走
抱歉 我的爱 因为我浪费了妳的青春

对不起我伤害了妳
对不起我搞砸了
对不起我爱上了妳
很抱歉它发生了 但道歉也不能让时光倒流
所有我对妳做的事
我希望可以补偿
对不起我曾经那样爱妳
对不起我曾经那么地需要妳
对不起我曾紧紧拥着妳

经过了这么久
一句抱歉并不能改变什么
但我真心希望 这句抱歉能打开妳的心房
好让妳在未来还能继续去爱

对不起我伤害了妳
对不起我搞砸了
对不起我爱上了妳
很抱歉恶梦成真 但再多的道歉也改变不了什么
所有我对妳做的事
我希望可以补偿

对不起我伤害了妳
对不起我搞砸了
对不起我爱上了妳
很抱歉恶梦成真 但再多的道歉也改变不了什么

对不起我爱上了妳
对不起我伤害了妳

对不起我爱上了妳
对不起我伤害了妳

对不起我爱上了妳...




对不起,我爱过你

No comments:

Post a Comment