Sunday, March 7

happy sunday ^.^


hey lovesss sorry i dont have any new pictures to upload but this one is new! and it's sunday!! you know what that means! 每个星期六和日是我必要陪我家人了,因为从星期一到五我都会陪我朋友去街现在是到我陪我家人了,那也是我家庭影目将会开始!! 哈哈!
我们有时会在家整天都会在看戏,睡觉或出去走街到晚上才回来哈哈!

今晚又要看戏了(alvin and the chipmunk 2 )很可爱哦!!! 最可爱的一套戏!!!!

movie starting already got to go bye!!!

bye loves!!!

No comments:

Post a Comment